۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۲۴

کاپیتان تراکتورسازی:

تیم جوان و یکدستی داریم/ از هفته سوم به بعد بهتر می شویم

 تیم جوان و یکدستی داریم/ از هفته سوم به بعد بهتر می شویم

تبریز – خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد که این تیم در هفته های آینده لیگ برتر بتواند نتایج بهتری کسب کرده و در ردیف تیم های بالای جدولی باقی بماند.

مهدی کیانی در حاشیه تمرین شامگاه جمعه تراکتورسازان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برتری تیم تراکتورسازی برابر فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم شروع خوبی در فصل جدید داشته باشیم، فولاد حریف قدرتمندی بود و گرفتن سه امتیاز از این تیم اهمیت بالایی داشت.

وی ادامه داد: بازی اول شرایط خاصی داشت و کمی سخت بود، به نظر من از هفته سوم به بعد با کمک هواداران می توانیم بازی های بهتری به نمایش بگذاریم.

کیانی عنوان کرد: تیم ما نسبت به فصل گذشته جوان تر شده، با این حال تیم خوب و یکدستی داریم و انشاالله در هفته های بعد حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیم تراکتورسازی در لیگ چهاردهم، گفت: برای ماندن در رده های بالایی جدول باید در همه بازی ها به دنبال کسب نتیجه ای خوب باشیم و برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم، من امیدوارم که هفته به هفته شرایط تیم بهتر شده و همچنان در ردیف تیم های صدرنشین باقی بمانیم.

هافبک دفاعی تیم تراکتورسازی در خصوص حمایت هواداران از این تیم، یادآور شد: هر موقع هواداران به ورزشگاه آمده اند ما هم خوب بازی کرده ایم، اگر هواداران بیشتری در بازی های خانگی به ورزشگاه بیاید بازیکنان هم با انگیزه بالاتری در زمین مسابقه حاضر می شوند و با این شرایط کسب نتیجه خوب هم دور از دسترس نخواهد بود.

وی افزود: با حمایت این هواداران می توانیم هر تیمی را در تبریز شکست دهیم و بهترین بازی ها را انجام دهیم.

مهدی کیانی در ششمین فصل حضور متوالی خود در تیم تراکتورسازی در لیگ چهاردهم بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می بندد.

کد خبر 2341117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha